Kaas en wijn!

Eén van mijn favoriete combinaties! Zeker als we daarvan kunnen genieten op ons eigen appartementje met onze vrienden die bij ons om de hoek wonen. De kazen, het brood en de garnituur kwamen, uiteraard, van Elsen, de wijnen uit Frankrijk, Spanje, Argentinië en Italië. Spijtig genoeg bleek de dure Barolo uit 2017, die ik had opgespaard als afsluiter van de avond, naar kurk te smaken. Gelukkig heeft Licata Vini een policy dat ze wijnen met kurksmaak terug nemen. Wel blij mee, want dit was toch een prijzig wijntje.

IMG_7339

IMG_7340

IMG_7343

IMG_7344

IMG_7345

IMG_7347

About yab

Yet another blogger. Wie meer wil weten, moet gewoon mijn blog lezen.

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>