Lunch met een kameraad

Deze middag afgesproken met een goeie kameraad wiens bedrijf toevallig in hetzelfde kantoorgebouw gevestigd is. Omdat ik niet veel tijd had, werd het een lunchafspraak in ons bedrijfsrestaurant, maar kijk eens aan daar serveerden ze gevulde portobello en dat weet ik altijd wel te smaken. Als het goed is mag het ook gezegd worden.

IMG_7212

About yab

Yet another blogger. Wie meer wil weten, moet gewoon mijn blog lezen.

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>