Skip to content
Yab Menu
  • Home
  • Archief
  • Over yab
  • Reizen
    • Lille 2025
    • Porto 2025
    • Wenen 2025
    • Schouwen-Duiveland 2025
    • Verjaardagsweekend in Érezée en Wéris
    • Heuvelland 2024
    • Baskenland 2024
    • Caves ouvertes in Genève en bezoek aan vrienden in Aubonne
    • Bourgogne 2024
    • Bologna en Zürich 2024
    • Napels 2024
    • Azoren 2023
    • Alle reizen

Yet Another Blog

Life on my side

lies

Saveuravond in de Voltaire

Het was geweldig lekker vanavond! Een dikke dankjewel aan Goya, Lies en Dikkie voor het voortreffelijke gezelschap. Alleen jammer dat Ella de babysit geen rustige avond gegund heeft. (Niet dat we het erg vonden dat we ons over de overblijvende desserts moesten ontfermen…)

Voor herhaling vatbaar!

(Oja, ‘k heb achteraf toch niet echt veel meer geblokt. 😉 )

woensdag, 16 januari 2008 6 Commentsculinair, vriendendikkie, goya, lekker, lies, voltaire

Volg Yab!


@BlogYab volgen Volg op Bloglovin

Advertentie

Zoeken

Laatste reacties

  • Het nieuwe jaar in stijl ingezet bij Barba | Yet Another Blog on Oudjaar vieren bij Barba!
  • Jaarlijkse sushi-afspraak in de kerstvakantie | Yet Another Blog on Sushi dinner with friends!
  • Jaarlijkse sushi-afspraak in de kerstvakantie | Yet Another Blog on Sushi op tweede kerstdag
  • Kerstavond bij mijn broer en zijn vriendin | Yet Another Blog on Lille 2025
  • Bezoek uit de USA | Yet Another Blog on Afscheidsetentje bij Beaucoup Fish