Wanneer de schermen van de NMBS volledig rood kleuren:
Gelukkig kon ik na een drie kwartier wachten op een trein richting de luchthaven stappen. Ik liep op de trein een sympathieke collega tegen het lijf en we besloten lekker rebels in eerste klasse te gaan zitten. Uiteraard de ganse rit geen conducteur te bekennen. Wanneer er treinproblemen zijn, verstoppen die zich liever.
Wat maakt dat 24 januari 2014 de dag was waarop ik een uur later dan gepland op het werk aankwam.
Ik herken dit station maar de meeste treinen gaan blijkbaar naar Antwerpen. De lijn Antwerpen-Brussel is helaas notoir. Daar zijn de meeste problemen. Ik zou me als treinconducteur ook wel eens verstoppen mocht ik steeds dat traject moeten doen. Een mens zou voor minder de moed verliezen.
mvg
Neen, hoor. Er staan gewoon extra veel treinen richting Antwerpen-Centraal op het bord omdat die allemaal geblokkeerd waren. Normaal zijn er veel meer treinen naar andere bestemmingen.