Skip to content
Yab Menu
  • Home
  • Archief
  • Over yab
  • Reizen
    • Lille 2025
    • Porto 2025
    • Wenen 2025
    • Schouwen-Duiveland 2025
    • Verjaardagsweekend in Érezée en Wéris
    • Heuvelland 2024
    • Baskenland 2024
    • Caves ouvertes in Genève en bezoek aan vrienden in Aubonne
    • Bourgogne 2024
    • Bologna en Zürich 2024
    • Napels 2024
    • Azoren 2023
    • Alle reizen

Yet Another Blog

Life on my side

cake

Ooit

Word ik nog een échte keukenprinses. Voorlopig doe ik het met Dr. Oetker’s mini-maxi cake. Met dank aan de vriendelijke meisjes die dat een tijdje geleden aan het station stonden uit te delen.

maandag, 5 mei 2008 7 Commentsculinaircake, dr. oetker

Volg Yab!


@BlogYab volgen Volg op Bloglovin

Advertentie

Zoeken

Laatste reacties

  • Het nieuwe jaar in stijl ingezet bij Barba | Yet Another Blog on Oudjaar vieren bij Barba!
  • Jaarlijkse sushi-afspraak in de kerstvakantie | Yet Another Blog on Sushi dinner with friends!
  • Jaarlijkse sushi-afspraak in de kerstvakantie | Yet Another Blog on Sushi op tweede kerstdag
  • Kerstavond bij mijn broer en zijn vriendin | Yet Another Blog on Lille 2025
  • Bezoek uit de USA | Yet Another Blog on Afscheidsetentje bij Beaucoup Fish