Een correcte klantenservice

Als het goed is, mag het ook gezegd worden. Na een foutieve meting van één van de werknemers van Heating Leuven, lieten wij voor niks een expert van Vaillant langskomen om onze perfect functionerende verwarmingsketel na te kijken. Ik stuurde daarop een mail naar Heating Leuven waarin ik vriendelijk vroeg om de 87,98 euro die de interventie van Vaillant ons gekost had, terug te betalen.

En kijk eens aan, vandaag zit er een creditnota in mijn inbox en word ik vriendelijk verzocht mijn rekeningnummer op te geven. Zonder boe of ba. Zo hoort dat. Dankjewel Heating Leuven!

About yab

Yet another blogger. Wie meer wil weten, moet gewoon mijn blog lezen.

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>