Sinds kort ben ik ook gezwicht voor de commercie en heb ik zo’n Galleria Inno Advantage kaart. U weet het of u weet het niet, maar deze week waren het dolle dagen in de INNO en speciaal voor mij, goeie klant en Advantage kaarthouder, hielden ze hun winkel op zondag open én ik kreeg er nog eens twintig procent korting bovenop. Alstublieft, dankuwel.
Omdat ik een nieuw stukje stof ter ondersteuning van mijn boezem nodig had, dacht ik, laat ik eens op een rustige zondagmorgen gaan winkelen en fijn twintig procent korting opstrijken. Want hoe kleiner het stukje stof, hoe duurder. Zo gaat dat met spitstechnologie die Geweldig Goeie Ondersteuning Biedt en Perfect Aansluit Bij Je Huid. Mijn goede humeur daalde al een graadje of wat toen ik de rij aan de pashokjes zag. Ik was blijkbaar niet de enige die nood had aan een nieuw ondersteunend stofje. Toch maar in de rij gaan staan en na een minuut of tien een pashokje gescoord. Een geschikte BoezemHouder vinden, is altijd een heel avontuur. Maar gelukkig vond ik een modelletje dat mij paste. Het was wel wat duurder dan de prijs die ik normaal aan zo’n miniem kledingstuk wil geven, maar allez vooruit, twintig procent korting.
Tot ik aan de kassa stond mét mijn Galleria Inno Advantage Kaart. “Oja, op dit artikel is geen korting.” Wat gedaan? Terughangen? Mijn mooi, goed passend stukje textiel afgeven na al die moeite? Ik dacht het niet. En zo stapte ik buiten, mét een stukje stof extra, maar zonder twintig procent korting. Awoert INNO.
en dat na zo’n dure vuilnisbak, …
ik ben daar nogal principieel in als ik voor korting ben gekomen en ik krijg er geen, dan hang ik dat ding terug in de winkelrekken
@Autumn Leaf: Zou ik normaal ook gedaan hebben, maar ik heb echt een hekel aan bh’s passen en het is zo moeilijk om een mooi en goed passend modelletje te vinden.